tisdag 2 september 2008

trött

jag är lugn, jag är trött, jag är inte arg, jag är glad, inte upphetsad utan känner bara ett jävla skönt lugn,
jag känner mig.. bättre än dig. jag känner mig värdig. jag kan skratta åt det. jag tycker lite synd om dig. samtidigt inte.
du har haft tre, du har fortfarande en, men du har haft tre bra möjligheter, tre personer som har kämpat för dig, som har varit starka personer men som har blivit svaga för dig. whatever, du har blåst det, du har inte brytt dig ett skit förns nu, lite sent nu kanske. skönt dock att du har insett, jag hoppas verkligen att du har insett, hopppas för din skull. då är du ett steg på rätt väg..

ta bra hand om henne, det är hon värd, för hon bryr sig om dig.



idag har vi haft värsta talkouten på coffeehouse och vi hitta en ny lirarkompis :> fett
sen fick jag och joanna nåt random ryck och drog till finspång och gick runt där och sjöng låtar och rökte, köpte glass och cola sen drog vi hem igen haha. värt
vi har bestämmt att vi ska ta trippar några dar i veckan, vafän måste ju utnyttja busskortet, så på måndag ska vi åka till vadstena, joanna ville dit. sen på tisdag eller onsdag ska vi åka till linköping det bestämde jag. någon dag ska vi åka till katrineholm och hälsa på min stalker också haha, Tänkte ta hem och plugga för första gången sen åttan imorn. har missat massa i skolan, har varit rätt seg/konstig senaste månaden men nu är jag peppare än peppar! så nu kan jag fanimej plugga loss, Yeah man.

längtar till blackstone spelar, fan vad jag kommer skrika loss.

Inga kommentarer: