lördag 13 september 2008

softa brush

uuuhhhh, hoppas piraten är med ikväll.
känner mig fett barnslig men jag vill inte sluta, det pirrar! nice hihi
ikväll ska vi ha så jävla kul, har vi inte så jävla kul ikväll vet jag inte om jag nånsin vill ha så jävla kul mer.
jo, det vill jag, med joanna. YEEEH känner att allt börjar släppa på riktigt nu.
igår fick jag skrattanfall åt mig själv, egentligen, vafan har jag hållt på med? hahaha. vad fan är det för folk? Perfektionist-abstinens och True-behov is the shit kanske. HAHA OCH "B" är ju också en jävla stjärna hahaha, perfektionister borde skjutas. TRO att ni är viktiga, det är ni inte ni är sämst i världen! jag skiter ganska stenhårt i vad som är rätt eller fel, eller vad som är truue, gör gärna tvärtom bara för att :>

PEPP PEPP PEPPARNS PEPPEPPEPEPEPPEP ikväll ikväll ivk'ällllll
NI KAN KALLA MIG PEPPE.

Inga kommentarer: