tisdag 9 september 2008

pinsamt!

hahahaha.. why man why? jag skämms. fyfan vad pinsam jag är.
jag är den töntigaste människan på hela jordklotet haha fyfan!!!
igår fick jag värsta emotional breakdown och blev som ett snorunge i skallen.
jag mår dåligt när jag tänker på det. fan, kunde jag inte hållt inne det lite till eller.
tänka posetivt! kanske bra o släppa loss, och nångång är väll alla förkrossade över sin folorade kärlek och sitt förfärliga liv! men INTE JAG
känns jättebra, känner mig lite lagom, efterhängsen, irriterande, gnällig, tjutig, fjollig, vägrar-inse-ig.
så skickar jag min blogg också!!!!! ldkahflfkjhlkadfhlkdjgkhjakldjhjleasöfklsglfksjhkadgahb! Hahahhaha jag är det roligaste idag! och slutar aldrig skriva utan tjatar loss när jag redan själv känner mig jobbig. hahaha seriöst fel på mig.

idag ska vi repa, börjar låta bra. Faktiskt :D. tror att jag kanske ska skriva en kärlekssång om mitt krossade hjärta och om hur hjälplös och förvirrad jag är. -naaaat
kan någon slå något hårt i skallen på mig så jag blir frisk från detta Psyke! eller jag är som vanligt nu. och det kanske låter sjukt att haka upp sig på en sån grej, men om ni känner mig så vet ni att jag nog Aldrig bli så!

hahahhahhahaha... jag tror jag går i ide nu

Inga kommentarer: