fredag 5 september 2008

HEJ

hej fan, idag är det krök som fabn och jag är redan full som fan, har druckit en halv flaska mintu och en bärs och jag beståämde mig för att peircea mig! det gick ju bra
FÖRUTOM artt kanylen är 1,6 och min peircing är 1,2 så jag har sprutat ner hela litas och joannas lägenhet med blod, sen hae den vänt på´sig så nyss var jag tvungen att ta ut den ändå hahhahahah vad gör derå? och nu siotter jag med ett jävla bandage runt skallen fölr det sprutar blod hahah jag har aldrog sett någon blöda så mycket av en peircing förut hahahaha och nu sägerlita att hon måstye ta en bild på mig så den lär ni väll få njuta av på billdagboken, som alla andra ackra bilder på mig!
idag jävlar ska vi kröka! och sen ska vi till finspång och joanna har ju redan inbokad sovplats hos en bviss mr ;)GRRRRRRRRRR så får se varty fan jag hamnar! ha der FETT MED BRAAAAAAAAAAA PUSSHEJ

Inga kommentarer: