söndag 14 september 2008

BORING! ska snart gå ner till joanna och skita på mig, ta en cigg osv :) myssiii

JAG ÄR: den coolaste personen jag vet.
JAG SOVER: för lite på fel ställen för ofta!
JAG BLIR GLAD NÄR: när man umgås med sköna människor,
VEM KRAMADE DU SENAST?: tommys mormor
VAD SA DU SENAST?: "aa"
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: blåa!
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: ingen. om jag är arg på en viss person, så kanske den då.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: en bärs och en cigg och masa svull och en film hos joanna!
VAD HAR DU ONT NU: lite här o var, kröka igår
HAR DU SNYGGA SKOR?: joo, en del som inte är mina
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: kvart i 11
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "jag drömde att jag gick o köpte cola o drack den, så jävla gott, haha"
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: nope
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: inte i min tror jag,
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: en film med liv tyler
KAN DU SPELA FOTBOLL?: kan, kan jag la,
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: joanna
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: melissa
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: joanna!
SENASTE PERSONEN DU KYSSTE: Joanna ;)
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: haha det var en snubbe som jag jag dansade vals med till dropkick murphys (stavas det så?) vi rangla runt som fan med pixie och bubba med, ej så lyckat
SENASTE MAT DU ÅT: chokladpudding
SENASTE FILMEN DU SÅG: den med liv tyler
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Hole- celebrity skin

Inga kommentarer: