onsdag 17 september 2008

:)

Fett att joanna bara bor en trapp under mig nu. Känns som alla e deppiga nu, och då menar jag alla. så känns det så jävla bra att kunna gå ner en trapp köpa med sig massa svull från lidl och ligga o krama min babe, och bosse såklart. och gråta till tecknade filmer, haah joanna är så jävla söt haha, sen när vi stod på balkongen och rökte så berättade hon om en annan film men hon kunde knappt berätta för hon blev ledsen när hon pratade och samtidigt skrattade vi åt oss själva för vi blev så ledsna på riktigt av filmen, så där stod vi och asgarva och typ tjöt och försökte röka samtidigt,
skönt att ha någon som säger, att du kan alltid komma hit, och man vet det.
snart flyttar joanna, och då ska jag kanske flytta med, iaf ställa mina grejer där och bo där nästan jämt om morsan inte har råd att bli av med underhållet. det ska bli så jävla skönt, och fatta vad kul vi kommer ha då, då jävlar kan vi dra dit varenda jävel vi vill utan att någon kan säga något, då kan vi gengälda hagström för alla hans fester hemma hos sig också haha. och nu är min snygging i tvättstugan, duktis, och jag sitter här och kollar på allt svull vi har köpt och lyssnar på hennes favoritlåt. snart ska vi sätta i dvd:n och stämma hennes gura har jag lovat sen ska vi leka och sen ska vi se en film igen. mamma tror btw att jag drogar igen pga att jag gämt kommer hem sent med trötta ögon eftersom jag och joanna kollar filmisar. nae nu ska jag inte skriva mera hära hade jag tänkt. puss min kära :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Micke o molle va det ^^
när hon tanten gråter o inte micke fattar något o hon lämnar honom i skogen och gråter ännu mer och micke blir jätte ledsen, och sorglig musik :( buuhuu